Forum gildii "In ExTrEmO"
Cień
Warrior
Wojownicy są klasą skupiającą się na walce wręcz. Te postacie są twardymi jak stal mistrzami broni i taktyki. Specjalne umiejętności wojowników są rzecz jasna zorientowane na walkę.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Ludzi, Nocnych Elfów, Krasnoludów, Gnomów, Orków, Taurenów, Nieumarłych, Trolli, Draenei
Typ: "Tank"
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Wściekłość(Rage)
Dostępne zbroje: Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40 poziomu), Shields
Dostępne bronie: Wszystkie (oprócz Różdżek)
Komentarz: Zależnie od buildu - przetrwa potop, deszcz meteorów i trzęsienie ziemi - lub będzie kopać tyłki niczym Chuck Norris. Zostając wojownikiem nie obawiaj się o to, czy znajdziesz drużynę do instancji, ponieważ tanka w zespole chce mieć każdy. Klasa znosząca najwięcej obrażeń, podstawa dobrego raidu. Bardzo zależny od sprzętu.
Warlock
Warlockowie byli magami, którzy zagłębili się zbytnio w źródła demonicznej mocy. Pochłonięci żądzą mrocznej wiedzy uwikłali się w chaotyczne magie spoza świata. Płonący Legion karmi ich mocą pozwalając im na dzierżenie destruktywnych energii i wzywanie potężnych emisariuszy należących do ich demonicznych władców.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Ludzi, Gnomów, Orków, Nieumarłych, Krwawych Elfów
Typ: "Debuffer"
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Paski zwierzaka (pet): Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostępne zbroje: Cloth
Dostępne bronie: Daggers, Wands, Swords, Staves
Komentarz: Jedna z najlepszych klas do PvP. Definicja zwrotu "melt faces". Kochany i nienawidzony. Coś dla Ciebie, jeśli lubisz się demonicznie śmiać, wysysać dusze i zadawać się z demonami. Przyjemniaczek.
Shaman
Szamani są duchowymi przywódcami swoich plemion i klanów. Porozumiewają się z duchami, mają wizje przyszłości i prowadzą swój lud poprzez najciemniejsze czasy. Wielu myli ich wiedzę i spokój z pacyfistyczną naturą. Jednakże wyzwani szamani posiadają całą gamę mocy, przy pomocy których są w stanie poradzić sobie z zagrożeniami naturalnego porządku.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Orków, Taurenów, Trolli, Draenei
Typ: hybryda, nie najgorsze leczenie
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostępne zbroje: Cloth, Leather, Mail (od 40 poziomu), Shields
Dostępne bronie: One-Handed Maces, Two-Handed Maces (wymaga odpowiedniego talentu), Staves, One-Handed Axes, Two-Handed Axes (wymaga odpowiedniego talentu), Daggers
Komentarz: Klasa hybrydowa, nieźle lecząca i zadająca spore obrażenia w zwarciu. Jeśli lubisz totemy, to coś dla Ciebie
Roque
Czujący się jak w domu pośród cieni i wyszkoleni w szybkim znikaniu, Łotrzykowie z Azeroth najpewniej czują się działając na tyłach. Naginają wydarzenia na swoją korzyść, uderzają tylko wtedy, gdy ich przewaga jest największa - to dziedziny w których się specjalizują. Ze swoimi przebiegłymi sztuczkami, zdolnościami fizycznymi, oraz mistrzostwem w ukrywaniu się i maskowaniu, Łotrzykowie nie mogą narzekać na brak pracy jako złodzieje, szpiedzy, zabójcy czy rabusie.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Ludzi, Nocnych Elfów, Krasnoludów, Gnomów, Orków, Nieumarłych, Trolli, Krwawych Elfów
Typ: walka w zwarciu, skradanie się
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Energia(Energy)
Dostępne zbroje: Cloth, Leather
Dostępne bronie: Dagger, Thrown, Swords, Bows, Crossbows, Maces, Fist Weapons
Komentarz: Chcesz wymiatać w walce kontaktowej? Kochasz skradać się, atakować znienacka, wbijać przeciwnikowi nóż w plecy? Lubisz sztylety, trucizny, podstępy? Zostań "rogalem"! Jest to jedna z najlepszych klas do walki melee (wręcz). Jedna z ulubionych do walki PvP.
Priest
Kapłani są wyznawcami wielu kultów rozprzestrzenionych na rozbitych ziemiach Azeroth. W Kalimdorze, Kapłani Nocnych Elfów czczą boginię księżyca Elune, podczas gdy krasnoludzcy kapłani z Khaz Modan przekazują posłanie Światłości swemu ludowi. W ruinach Lordaeronu nieumarli kapłani Zapomnianych z ich wiarą wykrzywioną i skażoną przez pełną męki egzystencję rozpowszechniają mroczną interpretację Świętej Światłości, a Krwawe Elfy czerpią swą potęgę z ukradzionej demonom mocy. Jednakże niezależnie od wiary, wszyscy Kapłani posiadają umiejętność manipulacji umysłami tych, którzy zwracają się do nich po przewodnictwo duchowe.
Inne informacje:
Klasa dostępna dla: Ludzi, Krasnoludów, Nocnych Elfów, Nieumarłych, Trolli, Krwawych Elfów, Draenei
Typ: "Healer"
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostępne zbroje: Cloth
Dostępne bronie: One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands
Komentarz: Najbardziej poszukiwana klasa dla każdej drużyny. Jeśli lubisz leczyć, zostań kapłanem. Jeśli kochasz "to melt faces" w PvP, to też zostań kapłanem (albo warlockiem). Jeśli się boisz, że nie będziesz umiał/a znaleźć party, tak, weź kapłana
Paladin
Strażników świętej Światłości i obrońców Sojuszu, Paladynów można znaleźć w wielu miejscach - od północnych lasów Tirisfal Glades, gdzie walczą z przednimi strażami Zapomnianych aż po południowe kresy Blasted Lands, gdzie nieprzerwanie trzymają straż przeciwko demonicznym siłom spoza Mrocznego Portalu. Uzbrojeni w swe potężne młoty i moc Światłości ci święci wojownicy dowodzą wojskami podczas bitew jednocześnie rzucając się tam, gdzie walki są najcięższe. Ostatnio mocami owymi władają również demoniczne Krawe Elfy, wykorzystujące moce Światłości do własnych celów.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Ludzi, Krasnoludów, Draenei, Krwawych Elfów
Typ: hybryda, niezłe leczenie, tank/offtank
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostępne zbroje: Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40 poziomu), Shields
Dostępne bronie: One and Two-Handed Maces, One and Two-Handed Swords, Two-Handed Axes
Komentarz: Klasa hybrydowa, zorientowana na walkę wręcz i przetrwanie. Może całkiem nieźle pełnić funkcję tanka lub healera (zależnie od buildu). Dodatkowo jest klasą buffującą dzięki szerokiemu zestawowi seali i aur odpowiednich na każdą okazję. Mówi się o nim, że ma "kilka żyć". Potwornie trudny do zabicia w rękach doświadczonego gracza.
Mage
Magowie ze Świata Warcrafta niegdyś skupiali swoje moce wokół magokracji Dalaranu. Jednakże po zniszczeniu ich królestwa przez Płonący Legion sztuki magiczne rozprzestrzeniły się na wszystkie strony świata.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Ludzi, Gnomów, Nieumarłych, Trolli, Draenei, Krwawych Elfów.
Typ: głównie zadawanie magicznych obrażeń na odległość, crowd control, obrażenia obszarowe
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostępne zbroje: Ubrania (Cloth)
Dostępne bronie: Staves, Wands, Daggers, Swords
Komentarz: Znakomity głównie do zadawania obrażeń na odległość. Powszechnie stosowany jako maszynka do produkcji jedzenia i wody dla reszty drużyny (można na tym zarobić parę groszy). Mag to "śmierć z niebios" - jego czary obszarowe skutecznie przerzedzają szeregi wrogów, a dzięki odpowiednim ich wykorzystaniu pomimo tego iż mag prawie nie ma pancerza potrafi pokazać przeciwników gdzie ich miejsce.
Hunter
Azeroth jest domem dla wielkiej ilości bestii. Od nowego świata Lordaeronu po stary świat Kalimdoru można napotkać wszelakie rodzaje stworzeń. Niektóre są przyjazne, inne zażarte i agresywne, lecz wszystkie mają jedną wspólną cechę. Każde stworzenie dzieli specyficzną wieź z Łowcami. To oni tropią, oswajają i zabijają różnorakie gatunki zwierząt i bestii żyjących w dziczy. Czy polegają na łukach, czy na broni palnej, Łowcy uważają swoją broń i zwięrzecych towarzyszy za jedynych prawdziwych przyjaciół.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Nocnych Elfów, Krasnoludów, Orków, Taurenów, Trolli
Typ: zadawanie fizycznych obrażeń na odległość, stawianie pułapek
Paski podstawowe: Zdrowie (Health) / Mana (Mana)
Paski zwierzaka (pet): Zdrowie (Health) / Koncentracja (Focus)
Dostępne zbroje: Cloth, Leather, Mail (od 40 poziomu)
Dostępne bronie: Axes, Daggers, Guns, Bows, Crossbows, Fist Weapons, Polearms, Staves, Swords, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords
Komentarz: Doskonała dla kogoś, kto chce biegać solo, jedynie ze zwierzakiem, lub do farmowania. Wielkie obrażenia dystansowe, w zwarciu słabszy. Potrafi stawiać niewidoczne dla wszystkich poza pozostającymi w ukryciu Łotrzykami pułapki, oraz oswajać zwierzęta (beasts) pomagające mu później w walce.
Druid
Druidzi są strażnikami świata. Uśpieni przez pokolenia przebudzili się, aby odeprzeć zagrożenie Płonącego Legionu podczas jego ostatniej inwazji. Po porażce Archimonde'a Druidzi zdecydowali się pozostać w budzącym się świecie i pomóc w odbudowie ich zniszczonych ziem. Atak Legionu pozostawił straszliwe blizny w naturalnym porządku rzeczy i Druidzi poszukują sposobu na odwrócenie tych zmian.
Inne informacje
Klasa dostępna dla: Nocnych Elfów, Taurenów
Typ: hybryda, głównie leczenie
Paski podstawowe: Zdrowie (Health) / Mana (Mana) - postać normalna i wodna,
Zdrowie (Health) / Wściekłość (Rage) - postać niedźwiedzia,
Zdrowie (Health) / Energia (Energy) - postać kota
Dostępne zbroje: Cloth, Leather
Dostępne bronie: Staves, Maces, Two-Handed Maces, Daggers, Fist Weapons
Komentarz: Klasa hybrydowa. Dobra do wszystkiego w zależności od buildu, nie polecana dla początkujących. W zależności od buildu może przeobrażać się w różnorakie formy. Może służyć jako doskonały offtank lub healer.
Offline
Wszystko spoko poprawiłem tylko palka obrazek x3 bo nie lubię krasnoludów.
Offline
Magnatka
taa druid jako offtank?? przeciez spokojnie moze byc tankiem:P
Offline